vineri, 2 aprilie 2010

Lucru manual













Ne-am delectat cateva zile cu aceste floricele pe care le-am asamblat cum am vrut noi :). Am facut activitatea pe episoade, astfel incat entuziamsul Mayei sa dureze mai mult :). O parte din ele le-am oferit prietenelor, altele vor fi oferite bunicilor. Ne plac pentru ca sunt frumos colorate, sunt rezistente si vesele! In plus, pot fi folosite ca mici obiecte de decor aducatoare de zambet, fie aplicate pe felicitari, rame foto sau puse intr-o vaza sau un ghiveci cu flori. Va oferim si voua cate una, virtual, la alegere! :)

4 comentarii:

  1. Flori facute de o floricica !
    PS : de unde sunt matrialele ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lala, materialele sunt de la casa retro :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ca va plac lucrurile frumoase, de aceea va invit sa facem impreuna gesturi la fel de frumoase! Campania Cards of Joy s-a lansat astazi si tot ce trebuie sa faceti este o mica fapta buna :) Apoi intrati pe http://cardsofjoy.heidi-chocolate.com/ si descrieti fapta, iar la 250 de fapte bune inscrise pe site, un copil talentat, dar lipsit de posibilitati materiale, va pleca intr-o tabara de creatie. Multumim pentru sprijin!

    RăspundețiȘtergere

M-as bucura sa stiu ce crezi...